Dag 70 i cruisefasen

Ja nu var det ju ett tag sedan jag skrev här, får väl skärpa till mig lite. Tänkte att när jag går in i nästa fas skall jag börja skriva regelbundet hur min dag ser ut igen för att hålla koll på mig själv. Men just nu känns det som jag har koll på läget och dagarna tickar på och vikten går sakta men säkert neråt. Har börjat införa lite av sakerna i nästa fas redan nu bl a kör jag numera bara 1 proteindag, grönsaker veckans andra dagar och tillåter mig lite fusk för att kroppen skall få börja vänja sig så sakta vid nästa fas, och i morse log vågen mot mig efter en vecka med lite nästa fas tänk i. Menmen vi får väl se om vågen är lika snäll mot mig när jag har vägdag på måndag hehe Förra veckan gick jag bara ner -0,3 fast min kropp har ju faktiskt följ det mönstret med mer viktnedgång varannan vecka och mindre varannan. Och det vågen visade imorse tyder på att jag kommer vara mkt nöjd på måndag om den stannar där hehe

Gårdagen såg iallafall ut såhär

Frukost: Lättyoggi med 1 msk havrekli och 1 msk krossade linfrö (hemma), 3 skivor finn crisp med färskost, en stor kopp te (jobbet)

Lunch:
 Kyckling i currysås, broccoli

Middag:
1 hamburgare (sambos hemmagjorda), som hamburgare hade jag dukans formfranska, sallad, gurka och sockerfri ketchup

Mellis:
2 finncrisp, 1 liten chokladmuffins med chokladglasyr (kollega på jobbet som bjöd)

Motion: Promenad med hunden, och städning/röjjning i 2 timmar av ett stycke hem

Hoppas ni får en underbar helg, kram på er /M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0