Dag 71 i cruisefasen

Idag har jag haft fullt upp, gått långpromenad med hunden i underbart väder, simmat 1 km och städat hemmet, matmässigt har min dag sett ut såhär förutom mängder med vatten:

Frukost: Yoggi med havrekli och krossade linfrö, 3 finn crisp med 10% ost på, 1 kopp te

Middag: Fläskkotlett med svamp, morötter, gurka och lite brunsås

Kvällsmat: Korv, broccoli, haricovert, vitlökssås

Mellis: Sojabönor, finn crisp med keso, 1 kopp te

Ja som ni märker så har jag ju sedan 1 vecka tbx börjat smyga mig in i nästa fas, skall bli spännande att på måndag se vad jag får för resultat av mitt smygande in i nästa fas. Och idag hittade jag en blogg som kommer inspirera mig lite när det gäller vad jag kommer äta i nästa fas. Denna tjej kör inte dukan eller ngn diet, men hennes ätande ser enormt sunt ut enligt mig, och hon har en hel del tänk i sin mat som kan passa oss dukanare. Så titta gärna in på hennes sida, kanske kan vi hitta lite tips på matlagning i hennes blogg. http://aliceaugusta.shapemeup.se/


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Lycka till imorgon när du kliver på vågen. Jag hoppas den är med dig:)

Ska oxå väga mig imorgon och hoppas den tar ett skutt i rätt riktning.

2011-04-10 @ 18:54:35
URL: http://lifeinpink.bloggplatsen.se
Postat av: Karolina

Gött med finncrisp o lite fetare ost :) Kommer säkert fungera det med :)

2011-04-10 @ 21:41:05
URL: http://jagkanomdukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0