Dag 91 i cruisefasen

Herregud vad tiden går fort, tänk att jag hållt på med denna diet i 96 dagar (inklusive attackfasen). Bästa dieten ever och det härliga är att jag fortsätter gå ner trots att jag börjat smyga in i nästa fas. Jag har nu kommit så långt att jag äter grönsaker alla dagar utom min proteindag som är onsdagar. Och jag äter numera vilket kött jag vill (har jag visserligen gjort ngr veckor nu). Jag äter ost och frukt när jag känner för det (blir dock inte varje dag), och jag tillåter mig fusk ngn gång i veckan om jag känner för det :-) Imorse sa vågen 60,7 kg :-) och där hoppas vi den stannar efter helgen också :-) I helgen blir det hundträning, fixa med huset och förhoppningsvis också njuta, sola och gå långa hundpromenader i fint väder :-)

Såhär kommer min dag se ut i matväg:

Frukost: Yoggi med havrekli (hemma), 3 crisp´n wheat med lax, 1 kopp te (jobbet)

Middag: Ugnsgratinerad falukorv med lök, bacon och lite ost, blomkålsmos

Kvällsmat: Grillad fläskfile med sallad och beasås

Mellis: kiwi, 1 crisp´n wheat med lax


Och igår såg den ut såhär:

Frukost: Yoggi med havrekli (hemma), 3 crisp´n wheat med lax, 1 kopp te (jobbet)

Middag: Köttfärsbiff, med tomat, gurka, broccoli och lite creme fraichesås

Kvällsmat: Ugnsgratinerad falukorv med lök, bacon och lite ost, blomkålsmos

Mellis: hallon, 1 crisp´n wheat med lax

Hoppas ni får en underbar helg med fint väder :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så gøtt!

Ja, jag ønskar jag hade läst om denna dieten før länge sedan.

Jag tror att det är många som lyckas med den.

Det är førsta gången som jag har fått till en diet, utan att ge upp efter typ 5 dagar.

Go Dukan!!!

2011-04-29 @ 10:08:34
URL: http://annadukan.blogspot.com/
Postat av: Anna

By the way, det där med spegeln, gør det jag med....Ha ha

2011-04-29 @ 10:13:44
URL: http://annadukan.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Vad roligt att det går så bra för dig. Jag håller med om att det här är den bästa dieten ever :)

2011-04-29 @ 18:45:16
URL: http://lifeinpink.bloggplatsen.se
Postat av: Karolina

Jag tycker det e så härligt att du bara minskar o minskar i vikt :)

2011-05-01 @ 22:13:18
URL: http://jagkanomdukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0