Dag 15 i cruisefasen (grönsak)

Underbart väder i skåne, kallt men solen skiner på en klarblå himmel, och idag skall det slitas :-). Hund skall rastas, jag skall simma 1 km i simhallen och hemmet skall storstädas. Jag har redan röjt i köket och nu jobbar både diskmaskin och tvättmaskin för fullt, hunden har fått en kortare promenad, och sen har jag slängt sopor. Nu är det vika tvätt innan dammsugaren och moppen skall få jobba, tänkte hinna massor innan jag skall simma vid 13 tiden :-)

Idag ser min dag ut såhär:

Frukost: Lättyoggi med 1 msk havrekli, 1 msk krossade linfrö (hemma), 2 ägg och en stor kopp te

Lunch:
 Köttfärslimpa med lite lingon och ungsstekta champinjoner

Middag:
Kycklingsallad

Mellis:
Lättyoggi, 2 morot

Motion: Rasta hund, simma 1 km och storstäda hemmet

Hoppas ni får en härlig helg!


Over and out från skåne

Kommentarer
Postat av: Mona

Jösses, vilken energi! När ska du ha tid att vara ledig då?

Är det dieten som ger dig all denna kraft eller du kanske brukar vara ett energiknippe?

2011-02-12 @ 13:28:11
URL: http://amonazon.blogspot.com
Postat av: Maria

Kan nog säga att dieten ger en del energi...



Jag har varit ute och köpt färg så nu ska jag måla en byrå här hemma..

Laga kärleksmiddag till min son och hans flickvän, tvättstugan..



:D

2011-02-12 @ 16:12:53
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0