Dag 16 i cruisefasen (grönsak)

Ja idag är det stora syndardagen, jag skall på min storebrors kalas och tänker äta samma som de andra, så jag räknar idag som ännu en grönsaksdag (med lite synd i :-) ). Så det blir 2 grönsaksdagar på rad, och sen kör jag 2 proteindagar på rad och sen som vanligt igen. Så får vi se hur mkt min syndardag kostade mig. Min plan för idag är att dricka mkt vatten, äta regelbundet och normalt så inte kroppen tror den är på svält och sen suger i sig allt det icke tillåtna :-) Och sen motionera ordentligt. På kalaset kommer jag äta en normal potion (inte ta en extra gång), och bara ta lite av det onyttiga och lite mer av det jag får äta. 66,2 kg sa vågen imorse och det hade ju varit härligt att få rapportera den vikten imorgon, men vi får väl se vilket straff jag få av denna synd haha.

Idag ser min dag ut såhär:

Frukost: Lättyoggi med 1 msk havrekli, 1 msk krossade linfrö (hemma), 1 ägg och en stor kopp te

Lunch:
 Kycklingsallad

Middag:
God födelsedagsmiddag hos min bror

Mellis:
Lättyoggi, 1 morot

Motion: Rasta hund, och trampa bort ngr kalorier på motionscykeln :-)

Hoppas ni får en härlig söndag!

Over and out från skåne

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha det jättetrevligt ikväll!!



Vilken planering du gjort!!



Härligt med så mycket god mat och inte behöva tänka!!



2011-02-13 @ 10:32:34
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan
Postat av: Mona

Vad bra att du planerat in en strategi, då blir ett eventuellt bakslag inget att hänga läpp för, det var ju planerat.

Jag ska ju äta lunch ute imorgon, och planerar att äta en äggfrukost så jag inte är vrålhungrig. Jag vet inte vart jag ska, så mer än så är svårt att planera, men en sallad utan dressing borde jag ju kunna hitta.

2011-02-13 @ 11:59:31
URL: http://amonazondukan.blogspot.com
Postat av: Maria

Maria!!



Jag har provbakat receptet två!! gånger och är inte nöjd. Det smakar okey men det jäser liksom inte upp. Tror jag använder för stor form. :D



Får ta och testa nått annat recept med jäst :D

2011-02-13 @ 12:07:24
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan
Postat av: micaela

hejsan, det är så kul att läsa hur bra det går för alla med denna dieten så ska själv försöka mig på denna dieten från och med imorgon



får man lov att fråga hur lång du är och vad din målvikt är med denna dieten :)

2011-02-13 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0