Dag 19 i cruisefasen (grönsak)

Då var det dags för en grönsaksdag=me like :-)

Idag ser min dag ut såhär:

Frukost: Lättyoggi med 1 msk havrekli, 1 msk krossade linfrö (hemma), 1 skiva Tussills bröd med lite creme cheese och en skiva rökt skinka, en stor kopp te (jobb)

Lunch:
 Strimlad lövbiffgryta (lövbiff, svamp, lök, krossade tomater, massa kryddor) och brysselkål och haricots verts

Middag:
Panerad torsk (tänkte prova panera i ägg och sen havrekli), vitlökssås gjord på kvarg, svamp och blomkålsmos

Mellis:
1 ägg

Motion: Rasta hund, trampa bort ngr kalorier på motionscykeln

Over and out från skåne

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det där med panerad fisk måste jag prova. Det är ju så gott men sedan trodde jag att det var uteslutet i den här dieten tills jag såg att man kan ju använda havrekli. Mums! Tack för tipset!

2011-02-16 @ 11:06:01
URL: http://lifeinpink.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0