Dag 20 i cruisefasen (protein)

Idag har jag varit och blivit masserad, sååå nice och det behövdes verkligen

Idag ser min dag ut såhär:

Frukost: Lättyoggi med 1 msk havrekli, 1 msk krossade linfrö (hemma), 1 skiva Tussills bröd med lite creme cheese och en skiva rökt skinka, en stor kopp te (jobb)

Lunch:
 Lite rester, gårdagens panerade torsk, en bit stekt lax, lite keso och kvargsås

Middag:
Köttfärsbiffar, keso + kvargbea

Mellis:
Lättyoggi

Motion: Långpromenad med hunden

Over and out från skåne

Kommentarer
Postat av: Karolina

Nu har jag varit på lidl & köpt färskost & jordgubbsfrais fromage med 0,3 % ... ska testa färskosten sen på en bit Karolinas bread inspired by Karl :P



Sitter på tåget mot Malmö nu ... sover i Vellinge hos mina föräldrar inatt - sen åker jag till min lillasyster i Åhus imorgon :)

2011-02-18 @ 15:21:42
URL: http://jagkanomdukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0