Dag 23 i cruisefasen (protein)

Känns som jag har en liten downperiod i dieten, vågen vägrar röra på sig och det tar på motivationen. Och idag var jag även otroligt sugen på ngt gott så jag gjorde Dukanska chokladkakor=mkt goda

Idag ser min dag ut såhär:

Frukost: 2 skivor rostat GI bröd med gravad lax, en stor kopp te + 1 kokt ägg

Lunch:
 Panerad torsk, 1 ägg, kvargsås, kräftstjärtar, keso

Middag:
1 kycklingfile

Mellis:
Dukanska chokladkakor

Motion: Långpromenad med hunden, cykla bort lite kalorier på motionscykeln + provade på min zumba dvdskiva för första gången hahahaha Zumba är fasiken inte lätt

Over and out från skåne

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ja, när man hamnar på en platå så är det inte så kul. Man tappar lätt motivationen men rätt vad det är så kommer vågen att röra på sig igen. Har du provat och mätt dig? Det kanske har hänt något där? Lycka till, jag håller tummarna.

2011-02-21 @ 07:59:50
URL: http://lifeinpink.bloggplatsen.se
Postat av: maria

Men grönsaksdagarna gör ju sitt...

Det är ju inte meningen att vi ska gå ner lika fort som i attack nu ju...

Vi kommer ha det så här i cruise tror jag... Ner lite, stilla lite, ner lite, va och fasa... kanske upp lite... Men vi är på väg åt rätt håll.. :D:D

2011-02-21 @ 12:37:16
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0