Dag 24 i Cruisefasen (protein) 66,1 kg

Ja idag var det vägdag och vågen och jag var inte bästa vänner, 66,1 kg sa vågen som pendlat mellan 65,9-66,1 hela veckan. Menmen bara ta nya tag och förhoppningsvis ser det bättre ut vid nästa vägning.

Idag ser min dag ut såhär:

Frukost: Lättyoggi med 1 msk krossade linfrö (hemma), 2 laxskivor med lite creme cheese, en stor kopp te (jobb)

Lunch:
 Panerad torsk, 1 ägg, kvargsås

Middag:
1 kycklingfile, dukanplätt, kvargsås 

Mellis:
Dukansk chokladkaka

Motion: Promenad med hunden=vilodag

Over and out från skåne

Kommentarer
Postat av: likkan

Sv: Haha, men jag har ju inte tänkt döpa mina barn till Minilikkan egentligen ;) Det skulle sambon aldrig gå med på.. haha!



vad är italiensk salladskrydda då? Jag kör ju blandning av typ alla kryddor jag har till mina såser... ^^

2011-02-22 @ 16:36:52
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/
Postat av: Karolina

Bara fortsätta kämpa ... ska själv väga mig imorgon - känns lite läskigt - då jag inte vägt mig sen i onsdags .... och ätit mer än vanligt - även om det varit tillåtna grejjer....

2011-02-22 @ 20:23:00
URL: http://jagkanomdukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0