Dag 4 i Cruisefasen (Protein), 67,7 kg

Jahapp nu tänker tydligen vågen vara elak och stå still lite verkar det som, jaja helt ok sålänge den inte visar massa + :-)

Börjar dagen med att rekommendera ett nystartat forum för Dukan-dietare, tack Maria för att du fixat den!!

http://dukan.forum24.se/

och såhär kommer min dag se ut:

Frukost: Lättyoggi med 1 msk havrekli, 1 msk krossade linfrö (hemma), 1 kopp te, 1 ägg (på jobbet)

Lunch: Fisk med ägg och kräftsås

Middag: Kycklingfile med Keso och italiensk salladskrydda

Mellis: Lättyoggi

Motion: Långpromenad med hunden

Over and out från Maria

Kommentarer
Postat av: Likkan

Hur ofta väger du dig då?



Sv: Haha ja kanske det. :) Har redan lagt in receptet på familjeliv men det är visst många som provat liknande och inte gillar det ;)



Det smakar inte så underbart som det är faktiskt, men med pålägg på så är det inte så illa.. För mig är det det viktigaste, jag vill ha nåt att lägga pålägg på när jag saknar mackor :)

2011-02-01 @ 11:28:16
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/
Postat av: Likkan

Sv: Hahaha ja men nu är det ju inte mina skithistorier, jag har plockat dem från familjeliv ;) Eller ja, att en del av dem är mina kan jag inte förneka, men ändå. Haha. Jamen bajshumor är ju skoj ;D



Haha ja men dåså, då är det inte så konstigt att vågen väljer att stå still om du väger dig varje dag :P Bättre med en gång i veckan, men om det hjälper dig med motivationen så är det klart att du ska väga dig varje dag. Helst vill jag också det men har lyckats hålla mig hittills :P

2011-02-01 @ 13:17:56
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0