Dag 2 i Cruisefasen (protein), 67,6 kg :-)

Ja då var det dags för dag 2 i Cruisefasen och vi är tbx på protein igen. Erkänner att jag njöt av att få äta grönsaker, men imorgon är det ju dags igen för grönsakerna :-) Vågen överraskade mig imorse med att säga 67,6 kg :-) Helt sjukt vad det går bra, jag bara väntar på att den skall visa + snart för kan det verkligen gå så här bra i en diet där man aldrig behöver vara hungrig? Jag förstår ju självklart att man går ner bra med en sådan här diet med tanke på att man tar bort nästan all socker, kolhydrator och fett. Men att den fortsätter visa så fina siffror och att man ändå mår så jäkla bra tycker jag är underbart :-). Fast jag har också varit duktig, sambon tryckte tex i sig 3 semlor igår, och jag var inte ens avundsjuk eller sugen hehe Det är som mitt sötsug försvunnit :-) Min "snälla" sambo tycker att jag skall härdas haha, helt ok för min del. Han skall inte behöva ändra sina matvanor bara för att jag går på diet, och jag blir snarare mer motiverad för varje sak jag avstår utan problem :-)

Ngt som jag också reagerat på är att min magsäck verkar ha krymt, det ser ut att vara mkt mindre mat på tallriken och jag blir proppmätt? Ngn annan som reagerat på det?

Såhär kommer iallafall min dag se ut tror jag:

Frukost: Lättyoggi med 1 msk havrekli, 1 msk krossade linfrö, 1 kopp te och 2 skivor skinka med keso

Lunch: Nötköttbit med persilja/vitlökssås, 1 skiva carls bröd

Middag: Ngn sorts omelett med skinka och keso (om jag kan hitta ngt bra recept på era bloggar) :-)

Mellis: Lättyoggi, kardemummaskorpor

Motion: Långpromenad med hunden

Japp detta är min dag, och ute ser det ut som om solen tittar fram så det blir nog en alldeles underbar dag! :-)

Over and out från skåne



Kommentarer
Postat av: Maria

Bra jobbat Maria!!



Du verkar ligga på minus varje dag!! Underbart!

Tycker också att det verkar vara för bra för att va sant, att kunna äta så här och va nöjd, mätt och glad! OCH gå ner i vikt!!



:D

2011-01-30 @ 17:47:59
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan
Postat av: Karolina

Härligt att vågen visar minus IGEN :P Det här går juh med ilfart :) Jag e' som dig ... väntar på att vågen visar + .... men än har vi haft tur :)



Imorgon kör jag igång med Cruise ... och det ska bli skoj!!

2011-01-30 @ 20:49:11
URL: http://jagkanomdukan.blogg.se/
Postat av: Kin@

Proteinet är mer mättande, så det är inte konstigt att du tycker du bllir mätt fortare numera:O)

jag märker samma sak, det är nästan så att jag ibland tycker att jag äter fööör lite - man kan ju det också...

Mvh Kin@

2011-01-31 @ 07:49:23
URL: http://blogg.vk.se/kinasdukandiet
Postat av: Likkan

Min magsäck verkar också ha krympt! Behöver inte alls äta mycket!

Men shit, du väger ju nu vad min målvikt är! Antar att du kanske inte är så lång då eftersom du ska ner mer? :P

2011-02-01 @ 13:21:14
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0