Dag 3 i attackfasen, 69,1 kg :-)

Wooohooo idag hände det äntligen ngt på vågen :-) 69,1 kg vilket innebär att från att jag smygbörjade med Dukan har jag gått ner 1,2 kg :-) och nu är det bara 3 attackdagar kvar, sen säger jag välkommen grönsaker :-)

Såhär kommer min dag se ut i mat/motionsväg

Frukost: Lättfil/lättyoggi med 1 msk havrekli och 1 msk krossade linfrö (detta hemma), 2 skivor skinka med lite keso, stor kopp grönt te (på jobbet)

Lunch: Rester från igår=torsk i folie, med lite kryddor och färsk dill, lite räkor, 2 ägg, currykesella

Middag: Stekt köttbit med keso

Mellanmål: Lättyoggi, skinka med keso

Motion: vilodag, endast kortare hundpromenader

Ja och så blir det massa vatten till det självklart.

Over and out från en glad Maria

Kommentarer
Postat av: Karolina

Toppen!!



Jag är oXå på dag 3 i attackfasen - och vågen visade -1,3 kg imorse- man blir juh glad :)



Ska bli kul att följa dig :)

2011-01-26 @ 12:18:47
URL: http://jagkanomdukan.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag bakar just nu carls bröd m en twist!!

Får se hur det blir :)



- på vågen är ju underbart!!



Grattis till er båda!!

Maria (den andra) :)

2011-01-26 @ 20:07:19
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0