Dag 3 i Cruisefasen (Grönsak), 67,7 kg

Ja idag visade då vågen ett +, 0,1 kg upp hehe, men jag känner mig inte så orolig. Väger mig ju på vardagen 2 timmar (minst) tidigare än helgerna. Såhär kommer min dag förmodligen se ut:

Frukost: Lättyoggi med 1 msk havrekli, 1 msk krossade linfrö, 1 kopp te

Lunch: Köttfärssås (nötfärs, lök, färsk svamp, krossade tomater och massa kryddor), tomat, gurka, svamp

Middag: Fisk med grönsaker (tomat, färsk svamp, broccoli) i folie

Mellis: Lättyoggi, kardemummaskorpor

Motion: Endast kortare promenader med hunden=vilodag

Over and out från Maria


Kommentarer
Postat av: Maria

Maria...



kan du kontakta mig??



maria__maria__@hotmail.com

2011-01-31 @ 11:29:03
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0