Dag 34 (protein) och Dag 35 (grönsak) i cruisefasen

Äntligen fredag och snart helg vilket skall bli såååå skönt :-)

Kör 2 dagars blogg på vad jag ätit, först dagens mat:

Frukost: Lättyoggi med 1 msk krossade linfrö, 1 msk havrekli, 1 skiva carlbröd med creme cheese och skinka, lite gurka och tomat, en stor kopp te

Lunch:
 Dukanlasange (hade en portion i frysen)

Middag:
Taco (ja utan bröd då)

Mellis:
yoggi, sojabönor

Motion: Promenad med hunden, cyklade liet på motionscykeln

Och så gårdagens mat:

Frukost: Lättyoggi med 1 msk krossade linfrö, 1 msk havrekli, 1 skiva carlbröd med creme cheese och skinka, 1 ägg, en stor kopp te

Lunch:
 Folieinbakad torsk, kräftstjärtar, keso

Middag:
Köttbit och kvargsås

Mellis:
yoggi, sojabönor

Motion: Promenad med hunden

Over and out från skåne

Kommentarer
Postat av: likkan

Hur länge cyklar du när du gör det? Jag har sneglat på min cykel här men inte riktigt kommit igång.. ;)

Promenerar 25 minuter om dagen men känner mig fortfarande rastlös i benen.. Skulle gärna gå mer, men har ju fel på fötterna så får ont i dem och går jag för mycket så riskerar jag att bli sängliggande istället.. Så därför tänkte jag börja cykla, men behöver som en mall eller ett schema ;D =P

2011-03-07 @ 21:17:18
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0