Dag 47 i cruisefasen (proteindag)

Tänkte jag kanske skulle skoja till det med en vad har jag/skall jag äta idag dag :-) Just nu börjar jag längta till nästa fas, men det är ju en liten bit till tills jag är där :-) Just nu provar jag finn crisp i min diet, vet inte om den är riktig dukanaktig, men de innehåller ju lite kolhydrator iallafall. Så vi provar och skulle det visa sig att vågen stannar upp åker de bort igen :-) Jag är ju en knäckebröd människa så det är så gott med hårt bröd som omväxling till carlbrödet

men såhär kommer iallafall min dag se ut matmässigt.

Frukost: Lättyoggi med 1 msk krossade linfrö, 1 msk havrekli (hemma), 3 finn crisp med keso på, en stor kopp te (jobbet)

Lunch:
 Kyckling, vitlökssås, 2 stekta ägg

Middag:
Köttfärsbiffar, 1 skiva carlbröd, kvargsås

Mellis:
1 finn crisp med keso

Motion: Promenad med hunden


Kommentarer
Postat av: likkan

Haha, jag börjar också tröttna lite på carlbrödet.. Så jag äter inte bröd alls till frukost ^^ Däremot om jag inte fått i mig min havrekli under dagen, så tar jag ett par mackor på kvällen.



Sv: Haha ja det blir lätt så att jag provar en massa saker när jag ändå bara går hemma om dagarna :P

Har alla recept i kategorin som heter "Dukan Diet" ;)

2011-03-17 @ 12:56:01
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/
Postat av: Karolina

Längtar oXå tills målvikten .. och nya fasen - fast för mig lär det dröja .... men det går neråt - så det e toppen det :)



Finn crisp är gott :) Speciellt med lite cream cheese :)

2011-03-17 @ 23:40:25
URL: http://jagkanomdukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0