Dag 56 i cruisefasen

Äntligen fredag :-) Denna veckan har det hänt mkt, det är nu bestämt att vi flyttar till nytt hus d. 1 juli. Skall bli så härligt att flytta in mer centralt, få större hus och sambon får dubbelgarage och verkstad :-)

Träning har jag dock inte gjort så mkt i veckan eftersom jag haft lite konstiga magsmärtor, känns som jag haft träningsvärk i hela magen :-( Dock har magen lugnat sig lite nu, får se hur den reagerar när jag skall simma imorgon.

Min fredagsmat kommer se ut såhär :-)

Frukost: Lättyoggi med 1 msk krossade linfrö (hemma), 2 skivor formfranska med kräftröra, en stor kopp te (jobbet)

Lunch:
 Köttfärssås

Middag:
Kyckling med sting

Fredagsmys:
Chokladcookies och sojabönor :-)

Motion: Promenad med hunden

Hoppas ni får en underbar helg, kram på er /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0