Dag 103 i cruisefasen

Gårdagens vägning sa +0,1 kg, ingen ökning som varken oroar mig eller gör mig nervös, har inte varit så duktig med maten i helgen. Men nu vill jag på allvar säga att jag är i nästa fas och börja räkna ner dagarna så nu är det skärpning. :-) 0,8 kg kvar tills jag är i nästa fas :-)

Dagens mat:

frukost: yoggi med havrekli (hemma), 2 crisp´n wheat med leverpastej, 1 kopp grönt te (jobbet)

lunch: Köttfärssås med blomkål/broccolimos

middag: köttbit med sås och sallad

mellis: 1 banan, kesomellanmål (färdigköpt i affären, keso och i locket var det lite nötter och frukt, såååå gott)



Motion: promenad och träning med hunden

Imorgon har jag min proteindag *tråkigt men nödvändigt*

kram


Kommentarer
Postat av: Mona

Just det, du har ju tjyvstartat lite med fas 3, men banan är inte tillåtet ens då, det kommer i fas 4.



Sv: Jag har en Nikon D200 digital systemkamera, men den jag oftast har med mig är en Panasonic Lumix, en utgången modell.

2011-05-10 @ 15:00:58
URL: http://amonazondukan.blogspot.com/
Postat av: Anna

Den keson vill jag ha! Tråkiga Norge har inte sånt. Det ska jag inhandla på nästa Sverigetur!

2011-05-12 @ 08:50:03
URL: http://annadukan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0