Dag 2 i Consolidationsfasen

Underbar morgon och jag har precis avverkat 1 timmes morgonpromenad med hunden i solen, nu är det dags att röjja i hemmet och sen skall det njutas resten av dagen i solen :-)

Frukost: Yoggi med havrekli, 2 fullkornsbröd (ost på ena och salami på den andra), 2 glas vatten med citron i

Lunch: Pannkakor med glass

Middag: Köttfärsås, grönsaker och lite potatisgratäng

Mellis: 1 äpple

Motion: långpromenad med hunden, städning av hem :-)

Inte den bästa dagen matmässigt med tanke på att jag både ätit pannkakor, glass och potatisgratäng (visserligen inga mängder men ändå). Men förhoppningsvis kommer allt det jag rört mig idag väga upp till fusket. Vardagarna när jag jobbar är det mkt lättare att äta rätt. Men jag tänker skriva upp all evt "fusk" för att kunna se hur det påverkar vikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0