Dag 4 i Consolidationsfasen

Måndag och ordning och reda igen :-) Helgen har inte varit min bästa, en hel del kolhydrater har slunkit ner och det har varit sååå gott. Men till mitt försvar kan jag ju säga att jag bara tagit små mängder av kolhydrater :-) och jag är ingen storsyndare för övrigt, ingen sprit, godis, snacks eller kakor i denna magen denna helgen. Kunde inte låta bli att väga mig i morse för att se vad helgen gjort och till min förvåning sa vågen -0,3 kg ..... 59,7 kg. Hmmmmmmmmmm

Gårdagens mat

Frukost: Yoggi med havrekli, 2 fullkornsbröd (ost på ena och salami på den andra)

Lunch: Köttfärslimpa med sås, 2 små potatis, grönsaker och lingon

Middag: Stekta köttbitar med sallad och dressing

Mellis: yoggi

Motion: promenad med hunden, tävlingsledare på hundtävling

Dagens mat

Frukost: Yoggi med havrekli (hemma), 3 crisp´n wheat med lax, 1 kopp grönt te (jobbet)

Lunch: Köttfärssås med kokta grönsaker

Middag: Taco

Mellis: 1 äpple

Motion: promenad med hunden

Kommentarer
Postat av: Anna

Se där ja! Ja, man slutar liksom inte førvånas øver kroppens beteende. Kul:)

2011-05-16 @ 08:54:59
URL: http://annadukan.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

Skönt att höra att det funkar i den här fasen också. Jag längtar tills jag är där! Trevlig måndagskväll.

2011-05-16 @ 17:55:59
URL: http://lifeinpink.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0